ترازوهای بدون علمک

بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما بهترین مکان برای نمایش تبلیغات شما

ترازوهای بدون علمک

بازدید: 264

 ترازوی بدون علمک از نوع ترازو ساده بوده و در ابعاد کوچک تولید می گردد ، این ترازو دیجیتال به دلیل اشغال کمترین فضا مورد پسند است

   ترازو فروشگاهی محک مدل 15000B با ظرفیت 35 کیلو گرم و دقت 2 گرم جهت محاسبه وزن می باشد ، این ترازو با امکان محاسبه ی مابقی حساب مشتری و جمع اجناس فروخته شده و همچنین محاسبه ی اقلام غیر وزنی در گروه ترازو رومیزی قرار دارد .    ترازو محک مدل mds 15000 b دارای ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد ، این دستگاه به دلیل ابعاد بسیار مناسب و حساسیت 2 گرم در توزین ، مناسب قنادی ها جهت بسته بندی می باشد ، این ترازو دیجیتال دارای قطعه شمار داخلی می باشد 
   ترازوی فروشگاهی پند مدل براوو به صورت علمک دار می باشد و ساخت ایران است ، ترازوی پند دارای سینی استیل با ظرفیت 30 کیلو گرم و دقت 5 گرم عملیات توزین را به نتیجه می رساند ، ترازو رومیزی پند 14 ماه گارانتی دارد     ترازو ساده ی کمری جهت بسته بندی در فروشگاه ها و کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، این ترازو بدون علمک می باشد و نمایشگر به صورت دو طرفه بر روی بدنه ی دستگاه قرار گرفته است ، ابعاد دستگاه 38 × 34 است و جهت محیط هایی با محدودیت فضا مناسب می باشد .
   ترازو کمری ساخت چین می باشد که در دو مدل نمایشگر led و lcd قابل انتخاب است ، این ترازو بدون برق با باطری به مدت 24 ساعت امکان استفاده ی مداوم دارد و جهت بسته بندی مناسب می باشد .    ترازوی دیجیتال جادور در 3 ظرفیت مختلف توسط کشور تایوان طراحی و ساخته شده است و در فروشگاه ها به عنوان ترازوی فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد دستگاه معرفی شده دارای 12 ماه گارانتی می باشد .
   ترازوی دیجیتال جادور دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم ساخته شده توسط کشور تایوان می باشد دستگاه نامبرده با 1 سال گارانتی به مشتریان ارائه داده می شود و به عنوان ترازوی فروشگاهی مورد استفاده قرار میگیرد .    ترازوی فروشگاهی PT206F محصول پندتک می باشد که به عنوان کم مصرف ترین ترازوی دیجیتال شناخته شده است و دارای قابلیت 1 سال کارکرد بدون نیاز به برق شهری می باشد . ترازوی دیجیتال معرفی شده مورد تایید تراز ایران قرار گرفته است .
   ترازوی فروشگاهی مدل PT206B دارای ظرفیت 50 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم با قابلیت کارکرد 1 سال و نیم بدون نیاز به برق شهری جهت استفاده در فروشگاه ها مناسب می باشد ترازوی دیجیتال معرفی شده دارای 12 ماه گارانتی به مشتریان ارائه داده می شود .    ترازو توزین صدر مدل DS3031 دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 2 گرم می باشد و با قابلیت شمارش قطعات در فروشگاه ها و امور بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد کیفیت ترازو معرفی شده مورد تایید قرار گرفته است و به همراه 12 ماه گارانتی به مشتریان ارائه داده می شود .
   ترازو توزین صدر مدل DS7003C دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 2 گرم می باشد این ترازو به دلیل دارا بودن قابلیت شمارش قطعات در امور بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد . تراز ایران دستگاه معرفی شده را مورد تایید قرار داده است و به همراه 12 ماه گارانتی به مشتریان ارائه می دهد .    ترازوی دیجیتال استیل MTH از استیل می باشد که جهت استفاده در محیط های مرطوب توصیه می گردد ، ترازوی دیجیتال معرفی شده دارای قظرفیت 40 کیلوگرم با کیفیت و عمر طولانی می باشد 
   ترازوی فروشگاهی MTH دارای بدنه ی مقاوم می باشد که در فروشگاه های کوچیک جهت توزین مورد استفاده قرار میگیرد . ساخت این ترازو توسط کشور تایوان صورت گرفته است و تنها در یک رنگ قرمز موجود می باشد . کیفیت ترازوی دیجیتال توسط کارشناسان تراز ایران مورد تایید قرار گرفته است .    ترازو اکسل دارای ظرفیت 30 کیلوگرم و دقت توزین 5 گرم می باشد که به عنوان ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد . این دستگاه که از مقاومت بالایی برخوردار است دارای کیفیت بسیار عالی می باشد . جهت خرید ترازو با کارشناسان ما در تماس باشید .
   ترازوی اکسل مدل ABCH در ظرفیت 3 کیلوگرم ، 6 کیلوگرم و دقت توزین 0/1 گرم و 0/2 گرم قابل ارائه می باشد . تراز ایران نمایندگی فروش ترازوی دیجیتال دستگاه معرفی شده را مورد تایید قرار داده است و به همراه 12 ماه گارانتی به کاربران ارائه می دهد .    ترازوی شمارنده ی اکسل مدل TBCH یکی از پیشنهادهای تراز ایران جهت استفاده به عنوان ترازوی صنعتی می باشد  این ترازو دارای قابلیت شمارش قطعات می باشد و در دو ظرفیت تولید و ارائه می گردد  جهت خریدترازو با کارشناسان ما در  تماس باشید .

 

 

 

 



می پسندم نمی پسندم

این مطلب در تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1395 ساعت: 10:24 منتشر شده است
نظرات()

مطالب مرتبط

نظرات


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبلیغات

متن

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

پشتيباني آنلاين

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 151
کل نظرات کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 12
بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 4
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازدید هفته بازدید هفته : 12
بازدید ماه بازدید ماه : 28
بازدید سال بازدید سال : 336
بازدید کلی بازدید کلی : 4884

اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی آی پی : 18.222.163.31
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :
تاریخ امروز امروز :

درباره ما

دیجی اسکال در عرصه ی خدمات پس از فروش ترازو ، با تلاش برای گسترش خدمات ترازو با به کار گیری پرسنل مجرب و متعهد قصد دارد ، مرکزی مطمئن برای تامین نیاز مشتریان خود به وجود آورد دیجی اسکال نمایندگی خدمات پس از فروش ترازو محک و ترازو پند می باشد شماره تماس : 6123-021 | 33124701 -021 برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت http://scale.ir/ مراجعه نمایید .

تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تعمیر ترازو و آدرس scalerepair.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود